Technológia

Áttekintés

Az AdPlatform a Httpool saját fejlesztésű, csatornákon és eszközökön átívelő hirdetési megoldása.

Az AdPlatform a Httpool másodlagos prémium hirdetési hálózatának motorja. A hirdetési felületek kiadóinak díjmentesen biztosítjuk csatornákon és eszközökön átívelő hirdetéskezelő, -optimalizáló és -börze eszközként, a hirdetők pedig a csatornákon és eszközökön átívelő kampányok megvalósításában tudják használni.

Csatornákon és eszközökön átívelő platform

Az AdPlatform lehetővé teszi a többcsatornás hirdetést a displaytől és a videótól kezdve a nagy hatású engagement és közösségi csatornákig. Ezenkívül az AdPlatformmal elérhetővé válnak a hirdetési felületek helyi és nemzetközi kiadói által biztosított megjelenések asztali számítógépen és mobil eszközön is.
Cross channel, cross device platform

Az AdPlatform közösségi eszköze

Az AdPlatform tartalmaz közösségimédia-eszközt is a Facebook-hirdetések kezeléséhez. Fejlett funkciói gondoskodnak a kampánymenedzsment hatékonyságáról és kényelméről, egyúttal a hirdetők befektetésének legmagasabb megtérülését biztosítják. Az AdPlatform közösségi eszközének legfontosabb funkciói:
  • hirdetési mutációk létrehozása;
  • célközönség szegmentálása nem, életkor, érdeklődési kör stb. alapján;
  • szabályokkal automatizált kampánymenedzsment;
  • hirdetéscsoportokon átívelő optimalizálás;
  • célközönségszegmensek szerinti fejlett analitika.
AdPlatform's Social Tool

Viewable impression

Az AdPlatform – az ágazati kezdeményezést megelőzve – már 2008 óta a „viewable impression” mérőszámot (a hirdetés megjelenéseinek számát) használja a „served impression” helyett a számlázáshoz, amivel a hirdetők átlagosan 35%-os költségmegtakarítást érhetnek el. A viewable impression – amely a „Making Measurement Make Sense” (3MS) kezdeményezés része – jelenleg válik ágazati szabvánnyá. Ezt az ágazat egészét célzó kezdeményezést az IAB, az ANA és a 4A’s indította el, amelyek elkötelezettek az összes eszközt lefedő digitálismédia-mérőszámok kialakítása iránt.
Viewable impressions

Interakciók

Az AdPlatform bármilyen interakciót képes mérni a hirdetésen belül, így pl. a videolejátszást, a legközelebbi üzlet megkeresését, a galéria megtekintését, a katalógusrendelést stb. Az interakció fajtája a hirdetési céltól függ, és a rich media hirdetési formátumokra vonatkozik.
Az interakciók nagy értéket jelentenek:
  • a márkamarketingeseknek, mivel lehetővé teszik a márka iránti hosszabb elköteleződést;
  • a hirdetésen belüli konverzió előmozdításához, hogy lerövidüljön a konverzióig vezető út;
  • és a fogyasztói preferenciák elemzéséhez.
Interactions

Integrált és licencelt technológiák és készletforrások