Hirdetők

Targetálás

<

Miért pazarolná a hirdetési megjelenéseit olyan internethasználókra, akik nem tartoznak a célközönségébe?

A targetálásban rejlik a digitális hirdetés egyik fő előnye. A pontos targetálás különösen a szűk célközönség esetén nélkülözhetetlen. A viselkedési, demográfiai, retargetálási és más targetálási lehetőségek biztosítják, hogy a hirdetés közel 100%-ban a kijelölt célközönség számára jelenjen meg.

Válasszon a targetálási lehetőségek közül!

KATEGÓRIAALAPÚ TARGETÁLÁS

Fedezze fel a célközönségét érdeklődési körök alapján! A Httpool releváns kategóriába csoportosítja a helyi és globális weboldalakat, ezáltal a hirdetők a megfelelő célközönséghez tudják eljuttatni üzeneteiket. Az első szintű kategóriák: járműipar, üzlet és pénzügy, szórakoztatóipar, életmód, hírek és információk, sport, technológia és utazás. A konkrét alkategóriákról az önhöz legközelebbi Httpool irodánál érdeklődhet.  
Category.png

KONTEXTUSALAPÚ TARGETÁLÁS

A kontextusalapú targetálással fokozható a hirdetések relevanciája. Amikor valamilyen terméket vagy szolgáltatást keresnek, a fogyasztók több weboldalra, fórumra, sőt, akár közösségi oldalra is eljutnak. A Httpool az ön termékei vagy szolgáltatásai tekintetében releváns tartalmak vagy kulcsszavak mellé tudja elhelyezni a hirdetéseket.
Contextual-targeting.png

FÖLDRAJZI ELHELYEZKEDÉS ALAPÚ TARGETÁLÁS

A vállalkozása helyi jellegű, vagy esetleg a kínálata földrajzilag differenciált? A földrajzi elhelyezkedés alapú targetálás használatával a hirdetések az adott célhelyszínen tartózkodó felhasználók számára jelennek meg.
Geo.png
<

VISELKEDÉSALAPÚ TARGETÁLÁS

Érjen el hirdetéseivel konkrét életkorú vagy nemű internethasználókat! A viselkedésalapú targetálás lehetővé teszi, hogy a hirdetések a felhasználók demográfiai adatai, érdeklődése és internethasználati szokásai alapján jussanak célba, függetlenül attól, hogy a világháló melyik részén tartózkodnak.
Behavioral.png

RETARGETÁLÁS

Ha a weboldalát felkereső látogató az első látogatása alkalmával nem vásárolt semmit, hívja vissza az oldalra! A retargetálás a hirdetés kimagaslóan hatékony módja. Olyan internethasználók felé teszi lehetővé a hirdetés megjelenítését, akik ugyan megtekintették a weboldal kínálatát, ez azonban nem eredményezett konverziót. A hirdetőknek lehetőséget biztosít arra, hogy növeljék az értékesítés esélyeit.
Re-targeting.png