Hirdetők

Eszközök

A multiscreen és multitasking korát éljük.

2017-ben már 3,6 milliárd internethasználóval számolhatunk, az internetforgalom felét pedig mobil eszközökön bonyolítják. Az internet megváltoztatta azt, ahogyan a vásárlók kommunikálnak, tanulnak, szórakoznak és meghozzák vásárlási döntéseiket. A vásárlók zökkenőmentesen képesek használni többféle eszközt, folyamatosan posztolnak a Facebookra, mobil eszközökön tévéznek, Twitteren teszik fel kérdéseiket a konferenciákon, és a metrón kihelyezett plakátokra nyomtatott QR-kódokkal vásárolnak termékeket. A különböző médiumok konvergenciájához és a felhasználói multitaskinghoz a hirdetési taktikáknak is alkalmazkodniuk kell. A mobil eszközök a digitális médiafogyasztás felgyorsult növekedésének egyik legfontosabb mozgatórugóját jelentik. Az okostelefonok és a táblagépek használata kényelmes és egyszerű, ráadásul ezek az eszközök egyre megfizethetőbbek, így a bevont felhasználók bárhol és bármikor elérhetőek.
  • A többeszközös hirdetés előnyei: az asztali gépekhez és mobil eszközökhöz használt hasonló kreatívok – a hirdetési üzenetek nagyobb gyakoriságával és következetességével – hatékonyságot és erősebb márkaépítési hatást tesznek lehetővé.
  • Targetálás: az asztali gépes targetálási lehetőségek mellett a mobil eszközök ún. hiperlokalizált célközönség-meghatározásra kínálnak lehetőséget, amivel a konkrét helyszínek és üzletek közelében tartózkodó felhasználókhoz lehet eljuttatni a hirdetéseket.
  • Hirdetéselhelyezés mobilalkalmazásokban: a hirdetések globális és helyi mobilapplikációkon, valamint mobilra optimalizált weboldalakon jutnak célba a display, videó, engagement, közösségi és SEM csatornákon.
 
Httpool multiscreen and multitasking