Hirdetők

Csatornák

A csatornákon átívelő megközelítés növeli a hirdetési hatékonyságot.

Ez a megközelítés lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy kiaknázzák a több csatorna között meglévő szinergiákat. Emellett a display, videó, közösségi és keresési csatornák egyetlen helyről történő kezelése egyszerűbbé teszi a kampány megvalósítását, és javítja az optimalizálást. A csatornákon átívelő hirdetés végigköveti a potenciális ügyfeleket a vásárláshoz vezető útjukon:
  • márka- vagy termékismertséget alakít ki a releváns weboldalakon realizált kimagasló elérés, valamint a nagy hatású és figyelemfelkeltő hirdetési formátumok, pl. a video- és engagement-reklámok révén;
  • ösztönzi a megfontolást és a vásárlási szándékot a display és közösségi csatornákkal; és
  • jelenlétet biztosít a vásárlás döntési fázisában teljesítményközpontú reklámozással, keresőmotor-marketinggel és retargetálással.

Display hálózat

A célzott display-hirdetések elengedhetetlenek a márkaépítéshez. A display-hálózat mobil és asztali eszközökre is kiterjed, szabályozott és nyilvános prémium és vertikális reklámkészletet, valamint mobilalkalmazásokat kínál. A display-hálózat több ezer helyi prémium és másodlagos prémium oldalból áll a Httpool 16 közép-kelet-európai, valamint ázsiai országában. Emellett a hirdetési felületek olyan jelentős globális kiadói tartoznak hozzá, mint a BBC, az AOL, a Huffington Post, illetve olyan vertikális szolgáltatók, mint a TechCrunch, a TripAdvisor és a Lonely Planet.
charts1200-04.png

Galéria

Videohálózat

Ossza meg történetét a videohálózaton!

Az internethasználók 2017-ben már havonta 3 ezer milliárd percnyi videotartalmat hoznak létre, és 74%-uk rendszeresen néz online videókat. Mindez komoly lehetőségeket kínál a hirdetőknek, különösen azért, mert az online videohirdetésekkel pontosabban lehet meghatározni a célközönséget, és összességében véve a televíziós reklámokénál nagyobb hatást lehet velük elérni.

A Httpool videohálózata InBanner, InArticle és InStream videohirdetési formátumokat biztosít mobil és asztali eszközökre egyaránt, továbbá szabályozott és nyilvános környezetet – ideértve a hirdetési felületek prémium és közepes méretű kiadóit is –, valamint mobilalkalmazásokat kínál.

  • InBanner: standard hirdetéselhelyezéssel befolyásolja a vásárlási szándékot.
  • InArticle: a cikkekben megjelenített videohirdetéssel támogatja a márkaépítési célkitűzéseket.
  • InStream: a márkaépítési célkitűzéseket támogatja ezzel a nehezen figyelmen kívül hagyható formátummal, és lehetővé teszi a márka hosszú láthatóságát (lejátszás előtti, közbeni és utáni videotartalom).
video network.png

Galéria

Engagement-hálózat

El tudja képzelni a hirdetésen belüli korlátlan engagement-lehetőséget? A célközönség bevonása erős hatással van a márkára, azonban egyre nehezebb megvalósítani. Az engagement-hálózaton közzétett hirdetés tökéletes megoldás, ha a nem kattintókra kell hatást gyakorolni. Banneres hirdetéseknél az engagement kvízekkel, videogalériával, nyereményjátékokkal vagy egyéb értékes akciókkal érhető el. Az engagement hirdetési formátum lehet akár asztali számítógépekre, akár mobil eszközökre optimalizált, célba juttatása pedig történhet helyi és globális prémium és másodlagos prémium weboldalakon, valamint mobilalkalmazások útján is.

Galéria

<

Csatornákon átívelő teljesítménymegoldás

Érjen el maximális konverziót a hirdetési költségvetése keretein belül A csatornák – így a display, a videó és a közösségi is – elengedhetetlen szerepet játszanak az ismertség építésében és a vásárlási szándék fokozásában, azonban gyakran alábecsülik ezek végső konverzióhoz való hozzájárulását. A márkaismertség kialakításától a lead-generálásig tartó, azaz a teljes vásárlási tölcséren végighúzódó hirdetés révén a csatornákon átívelő teljesítménymegoldás nemcsak a jobb eredményeket, hanem az egyes csatornák teljesítményének pontosabb megértését és a több csatorna közötti szinergiát is biztosítja. A csatornákon átívelő megközelítés és kategóriavezető technológiák alkalmazásával, valamint széles körű tapasztalatai kiaknázásával a Httpool jelentősen javítja a teljesítménykampányok hatékonyságát.

Közösségi megoldás

Aknázza ki a közösségi médiás hirdetések teljes potenciálját! A közösségi média számottevően megváltoztatta azt, ahogy a márkák megszólítják a vásárlóikat: megteremtette a kevésbé formális kommunikáció kereteit. A közösségi média lehetővé teszi a célközönség bevonását, egyúttal a széles körű felhasználói adatokra alapozott, kimagaslóan célzott hirdetési lehetőségeket biztosít. Twitter A Httpool a Twitter hirdetésértékesítő partnere Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Macedóniában, Romániában, Szerbiában, Szlovéniában, Svájcban és Ukrajnában. A Httpool helyi munkatársai közelről támogatják a márkákat és a marketingügynökségeket twitteres aktivitásaik maximális kihasználása érdekében. További információkért forduljon hozzánk! Közösségi megoldás a fejlett facebookos hirdetéskezeléshez A facebookos kampányok manuális kezelése komoly kihívásokat támasztó feladat, mivel az optimalizálás érdekében rengeteg kritikus dimenzióra kell valós időben figyelni. A Httpool saját fejlesztésű közösségi megoldása lehetővé teszi a szegmentált targetálást, a kreatív mutációkat, valamint az automatikus licitet és optimalizálást, mindeközben a kampányokat követő elemzések révén pontosabb ismereteket biztosít a vásárlók preferenciáiról. Azaz teljes körű megoldást jelent a közösségimédia-szakemberek számára.

Galléria